31 augusti 2010

Onsdag

Receptionsjobb från 6.15 - 12.00 med ett avbrott vid niotiden, då jag ska rusa över och ha en kort frukostföreläsning för Handelsbanken. Kommer bli skoj, ska försöka reta dom lite, få dom att skratta, och slutligen få deras chef att köpa träningskort åt dom.

Styrketräning, rygg, som jag skrev igår, och dessutom mage. Plankan ska det putsas rekordet på (även om jag egentligen har ett annat rekord på plankan än de 4.30 jag skrev här i bloggen, men det är inofficiellt. Min teknik inte lär ha varit den bästa, då jag hade ont i ryggen i över en vecka efter att ha kört den då).

Marklyft, chins, sittande rodd, och ryggresningar
Plankan, crunches på boll, crunches
Hela ländryggen i marken, hela rörelsen. Magmusklerna har inget att göra med en flektion, böjning, i höftled.

Eftermiddagen ska tillbringas med klienter, varav en är en löpningstimme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar