20 augusti 2010

Uppladdning

Punk

För mig är det den optimala uppladdningen inför ett Cross-Trainingpass som oftast.
Högt tempo, lite obrytt, bara man får ut sin musik, aggresioner, sina tankar. Det behöver inte vara så väldigt silverblänkande och perfekt, ut med det bara!

Det är lite samma som Cross Trainingenpassen är för mig. Jag ger snabba, kortfattade direktiv på relativt enkla övningar. Vi har inte tid med teknikträning. Övningar som passar "alla". Tanken är att vi ska krypa ut ur salen, totalt utmattade.
Sen är det upp till var och en inne i salen, hur jobbigt de vill ha det.

Passet är planerat och klart. "I can do whatever I want" med bandet Regulations var låten som spelades just när jag var klar med planeringen....passande!

Nu ska jag till gymmet, teknikträna barfotalöpningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar