22 augusti 2010

Ny vecka!

Ny vecka, lika bra att sätta standarden för den här veckan direkt. Med ett styrkepass!
Först en liten bild från min klocka, som ger mig ett meddelande varje måndag morgon om hur förra veckans konditionspass har varit. Den här veckan vart det en "excellent".


Jag är lika nyfiken varje måndag!

Såg en gammal film igår, Pumping Iron. Handlar om Arnold Schwarzenegger, Lou Ferrigno (som spelade Hulken i den gamla TV-serien) och några fler grabbar som på -70 laddar för en Mr Olympiatävling. Faktiskt skitbra, även om det inte är en sådan kropp jag eftersträvar. Jag misstänker också att de inte enbart tränade och åt hälsosamt, men det togs inte upp i filmen. Doping har jag planerat att ta upp som ett eget ämne längre fram. Filmen är cool, och jag kan bli imponerad av att de tar ut sig nåt så fruktansvärt. Se den, den finns att hyra på den lokala Piratebaysidan. Säkerligen på Youtube också.

Arnold och Franco Columbu (helt ok Latisimus Dorsi)

Arnold, underbar bild, snacka om definerade muskler

Nu drar jag till gymmet, med de bilderna på nätninnan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar