28 augusti 2010

Grötfrukost

Nyvaken, och i full färd med att äta frukost. Havregrynsgröt och sojamjölk. Idag kommer vi på SATS ha öppet hus och jag jobbar i receptionen från 8.45 - 12.45. Därefter ska jag gå på centermöte, dansklasser och kräftskiva, allt med jobbet, är det tänkt. Fast jag vet inte. Mötet ok, dansen nja, kräftskivan nja. Jag har inget emot dansklasser över huvud taget, men jag har varit på jobbet väldigt mycket nu i två veckor, så jag känner att jag blir less på stället.
Det i sin tur innebär att jag eventuellt inte kommer vara lika glad och trivas på jobbet, samt att jag kommer ha väldigt svårt att träna där själv. Så vi får se. Kanske att jag drar lite stora växlar nu, men ändå.

Passet igår eftermiddag var riktigt bra. Verkligen. Jag sa till deltagarna att just sådana pass är de som kan motivera mig, när det går tungt. Bara att minnas hur alla slet, kan helt klart peppa mig när det är som jobbigast.

Nu är gröten slut, och det betyder att jag åker mot centret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar