20 augusti 2010

Fredag

Klienttimme gjord på morgonkvisten, och ett inkommande samtal som betydde att jag ska ha klass i eftermiddag, härligt! Det tackar vi för! Nu ska det planeras ihop ett pass!

Har lite "ring-tid" nu, så jag kommer ikapp. Fast egentligen så ligger jag inte efter, det finns alltid samtal att ringa för att få ihop det. Ringa gamla klienter, och eventuellt nya. När jag ändå är inne på telefoner, så måste jag berömma min egen Samsung (nu tror jag iofs att alla av samma modell har samma). Man kan ha ställa in en slags innan-larmet-signal. Typ havsbris, skogsvind, vågkluck. Så jag vaknar nu av mig själv känns det som, men egt så är det jättemysig musik på i bakgrunden. Men det är så diskret, så man känner sig som om det är jag som vaknat av mig själv... Jätteskönt!

Här är den!

Åter till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar