24 augusti 2010

4.30

Tiden för min första planka var 4 min 30 sek. Var väldigt noga med att inte tappa svanken, utan hålla emot med magen, så den tiden är jag nöjd med. Tog bara tid på den första av de två.

Ett bra pass, segt att komma igång med det, men sen flöt det på fint när jag väl körde. Marklyften som jag har respekt för kördes på 80 kg, så det kändes fint.
Jätteviktigt att behålla ryggen i normalläge

Dagens bästa känsla var något helt annat dock. Att jag sprang i Five Fingers idag igen: 9 minuter. Kändes toppen, men jag valde att avbryta då jag inte ska gå på riktigt lika hårt nu för att inte riskera något.

Jobbmässigt så har jag haft tre klienter idag, och två möten. Ett av mötena resulterade i att hon kommer köpa timmar, frågan är bara hur många. Hon siktar nog på sju, till att starta med.
Om de som hittills sagt till mig att de kommer köpa innan veckan slut köper det berättat att de kommer att köpa, så innebär det att jag har sålt timmar för lite drygt 37 000:- kr på två veckor. Det är jag riktigt nöjd med.

Imorgon är det receptionsjobb på förmiddagen, styrketräning på lunchen, sen tre klienttimmar på eftermiddage, och ett möte inbokat. En av klienttimmarna är löpning, så det blir konditionsträning imorgon också (om det inte blir jättekasst väder).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar