18 augusti 2010

Natt!

Jag gillar verkligen kvällen/natten, jag känner mig ofta väldigt kreativ då. Något som inte rimmar alltför bra med att jag gillar att morgonträna....
Imorgon ska jag däremot inte ställa klockan, för jag har inget inbokat förrän kl 12, och sen ytterligare två klienttimmar senare på eftermiddagen.




Det märks på gymmet nu att folk känner sig sugna på att börja träna igen. Jag har sålt timmar till klienter för 26000 kr på tre dagar. Nya klienter, som jag inte haft förr, så det blir spännande att påbörja lite nya utmaningar, och förhoppningsvis om några månader få se glädjen i deras ansikten när vi testar av dom igen.

Jag har funderat lite på mina egna mål i höst (sep/okt)
Jobb: Jobba på i receptionen 12 timmar/vecka. Därutöver så vill jag ha 17 timmar personlig träning per vecka. Gruppträningen kommer rulla på med 1,5 timme/ vecka.
Träning: Fortsätta mitt styrkeprogram med min periodisering. Fortsätta utveckla barfotalöpningen, målet är att ha sprungit en timme i sträck. I övrigt får jag anpassa min konditionsträning så jag får tillräckligt för att hålla den igång.
Studier: Jag är reserv på två kurser, "anatomi och fysiologi" samt "kost vid träning", båda två på distans. Om jag kommer in, så är målet såklart att klara kurserna.
Jag siktar inför hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar