27 augusti 2010

Halva resan gjord.

Morgonpass med crosstraining. 10 st deltagare, som slet stenhårt. Jättehärligt att vara en del av klassen, för jag kunde inte hålla mig riktigt från att vara med. Planen var egentligen att jag ska köra styrka innan crosstrainingpasset i eftermiddag, men nu blir det inte så. Nu har jag inte specifiktränat musklerna, utan passet blir en mer allroundträning. Musklerna behöver återhämtning.

Däremot så körde jag 10 minuters teknikträning med "barfota"-skorna efter passet. Kändes helt ok. Såklart att det känns i vaden, men absolut inget som inte känns som om en belastning som är lagom. Är jättesugen på att testa en utelöpning på söndag med dom, men får fundera på om det är bäst för mig, eller om jag ska ta Asicsskorna och löpa på en timme.

Sol, höstluft och morgonträning!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar