26 augusti 2010

Löprundan



Löpningen med klienten gick fint, hon kände sig inte alls i form, var lite negativ nästa hela löprundan. Ända tills, jag berättade hur länge vi varit ute och hunnit så långt på vår runda som vi gjort. Hon gissade på 45 minuter, men det var 33, så vi hade haft ett klart högre tempo än någonsin förr. Hon vart jätteglad och den sista 20 minutersrundan gick lätt. Inställningen. Känns kul att kunna motivera.


Ingen styrketräning idag alls. Kommer att ha två cross-trainingpass imorgon. Ett kl 9.00 och ett kl 17.00, inget bra upplägg men schemat var svårt att få ihop, så jag sa ja när jag fick frågan. Många nya bokade såg jag på listan nu på kvällen innan jag gick hem.

Kom in på kursen" kost vid träning" vid Umeå universitet. Ser fram emot den utbildningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar