20 augusti 2010

Helt otroligt!

Nu måste jag få berätta om en klart rolig händelse på, eller egentligen efter passet!
Men!
First things first though!

Löpningen gick inte alls som jag hade velat. Mot planerade 25 minuter så vart ynka åtta minuter på bandet, sen kände jag mig allt för trött i vaden för att forsätta. Ingen fara alls egentligen. Det är bara att fortsätta öka succesivt...

Cross-Trainingen, helt underbar klass idag, bara 7 deltagare, men jag försökte peppa upp dom lite innan passet, och de visade redan på uppvärmningen att de skulle minsann slita hårt idag! Så, passet var grymt, svetten rann på dom, och ansiktsuttrycken visade att de slet hårt!
Ok, till själva "grejen" med inlägget, varför det är Helt otroligt!
Efter passet så pratade jag med en kille som var med på mitt pass för tredje gången, han sa att han gillade passet och verkligen uppskattade musiken.
"Jag hörde till och med mitt gamla band under passet", sa han.
Jag förstod inte riktigt först vad han sa, men till slut fick jag fram en fråga.
"Va, men det var ju bara ett svenskt band med idag, De Lyckliga Kompisarna".
"Ja, fan, jag vart skitglad när den låten kom".

Så, det visar sig att han varit medlem i gamla gladpunkbandet DLK. Häftigt!
Han måste ha blivit lika förvånad som mig över detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar